معرفی

عصری که در آن زندگی می کنیم عصری است که با تکنولوژی انفورماتیک عجین شده است. در دنیای امروز تمامی شرکت ها و سازمان ها  و دولت ها به اجبار از ابزارهای مختلف این تکنولوژی استفاده می کنند.

مراکز مختلف به منظور طراحی، راه اندازی، نگهداری و عیب یابی ابزارهای مورد استفاده به افراد متخصص در زمینه های مختلف این تکنولوژی نیازمند می باشند بنابراین جهت فعالیت در این زمینه باید بتوانیم تخصص مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها و به طور خلاصه بازار کار را کسب کنیم.این موسسه از سال پیش اقدام به برگزاری دوره های بین المللی تکنولوژی انفورماتیک (IT  ) کرده و در این راستا موفق شده است که تعداد کثیری از دانش پژوهان و متخصصین شاغل در مراکز مختلف را آموزش داده و به این روش توانسته است گام بزرگی در راستای اهداف جامعه اسلامی بردارد.

برخی از شرکت ها، موسسات و مراکزی که از خدمات این موسسه بهره مند گردیده اند عبارتند از:

   

شرکت نفت ( مدیریت اکتشاف) شرکت شهاب
شرکت نفت وگاز پارس جنوبی
شرکت الکترونیک کارت دماوند
شرکت مخابرات جمهوری اسلامی ایران
پست بانک
همراه اول سازمان فنی حرفه ای
سازمان تامین اجتماعی گروه تولیدی صنعتی وحدت
گروه هتل های هما
گروه تولیدی صنعتی برفینه
شرکت فن آوری اطلاعات هما شرکت تولیدی شیرین عسل
گروه خودروسازی ایران خودرو
شرکت تولیدی چسب رازی
شرکت تولیدی شیشه نشکن سایپا شرکت تولیدی پاک نام

 شرکت های مختلفی نظیر مایکروسافت، سیسکو، کامپیتا و ... جهت شناسایی و معرفی متخصصین این امر اقدام به طراحی، برگزاری و ارائه مدرک در سطوح مختلف نموده اند. آموزش دوره های طراحی شده توسط این شرکت ها نیازمند تجهیزات آموزشی خاص و مدرسین با تجربه می باشد. این موسسه مجهزترین سایت آموزشی را جهت برگزاری دوره های سیسکو و مایکروسافت در اختیار داشته و از باسابقه ترین و مجرب ترین مدرسین بهره مند می باشد.